2009. március 27., péntek

énmegageri


Nagyon kééész. mármint szerintem én:) Délután az a fergeteges ötletem támadt,h nekem feltétlenül és muszáj az Operettszínházba elmennem hogy lássam Gergőt, mindezt azért, mert nem válaszot, meg egyébként is több, mint fél éve, hogy láttam..
mindez természetesen meló közepén-éljen a munka-mintegy egvilágosodásként ért, hogy ezt kell tennem. Úgyhogy Brigi hazament a melóból, és este 9kor elment az Operettbe:D
és 22.20ig várt. Gergőre. De! és ez fontos: JÖTT! :) nem nagyon szokott 5 percnél többet áldozni, meg mindig siet, de szokás szerint édes volt. úgyhogy megkapom a diktafonját-mindig odaadja,aztán nálam van egy évig:), meg megígérte,h szerez jegyet, hát nem tom, mikorra, hogyan, még hívom..:)
ja, és elmeséltem neki a könyvet.
"-és milyen könyvet írsz?
-ö..hát olyan...olyan, mint a tidé, csak mégsem...rólam fog szólni. de ha már rólam is szól.. akkor rólad is fog...
-jézusúristen..:)"
na ennyi:)de nagyon kééész.mármint én vagyok,és jóó volt látni:)
Dana Ti meg csak vigyázzatok, a sok sok résszel aludjatok is, és Lily, tudom,h csak a hiányát akarod pótolni..:)
:)

2 megjegyzés:

Lily_Potteri írta...

Nem igaz..najó igaz, de basszus kibírtam a pénteket!!!
áááááááááááááááááááááá
meg fogok még őrülni csütörtökig!!!!
És csak öt részt néztünk a qafatonból, eldőltünk az álmosságtól!
ezek után nagyon finom kell legyen az a csoki!!!

-Brigi- írta...

hát abban a finom csokizóban fogjuk inni!!!!!!!!!!!!:)