2009. március 14., szombat

aPuskásPeti

nagyon édes volt:) Lilyvel f4kor tali,aztán Bius, Nicole, papírbolt,kajálás, elvoltunk:)
Petit megzavartam a sok rrrr-gésben, hangképzés felsőfokon..:)aztán énekelt,nagyon édes volt,és remek képek lettek meg vidik,csak a szatyrok közt meg kell találnom a kábelt...
egyébként ms elindult a turné..hosszú a történet,végül petire jöttem, de abszolút elvoltunk, 40perces konci,sok sok szépésgyönyörűszámésarcbafényképezőbebelemászás, nagyon jóó.és az állítsuk meg a világot változatlanul gyönyörű:)nagyon.nem.annál is.
holnap pihi,félek kimenni az utcákra,de majd főzök vmit.ma szétkajáltuk magunkat, ettem fincsi olasz tésztát,fagyit,meg mindenfélét:)utána itt voltunk nálam egy gyors teára így négyen. ja főleg miután hazataláltunk,m először nagyon elmentünk nem egészen erre,aztán Szabó Kimmel Tamás énekelt nekünk,meg megás számok a turné miatt és énekeltünk a vilamoson.jó volt.ja és mackótestvérek lettünk:)vettünk micimacit:)
naennyi.sokadolog.irodavezetés haladgat,már kaptam jelentkezést,meg sok a ledolgoznivalóm.amúgy nemtúl fényesen,de megmaradok.jöv7vasárnap meg végre TOMI!már elkedztem csinálni az ajándékát,örülni fog:)meg megint peti:)képek hamarosan...:)
ja,és IMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi
a lemez hamarosan:)

2 megjegyzés:

Lily_Potteri írta...

Jó nap volt a tegnapi:D
Mára meg: Talpra magyar!:D::D:D:D

Bius írta...

nagyooon jóóóó volt tegnap :)))
amikor rossz villamosra szálltunk fel, az volt a nap tetőpontja.xDD